BAYAT SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI
“Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve Büro Görevlisi” Alım İlanı
Bayat Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına aşağıda belirtilen niteliklerde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile 16.04.2012 tarihinde yürürlüğe konulan ve 24.12.2013 tarih ve 2013/9 sayılı Fon Kurulu Kararı ile SYD Vakıflarında çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca aşağıdaki esaslar dahilinde istihdam edilmek üzere bir adet “Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi” ve bir adet ‘’büro görevlisi’’ünvanlarında iki adet sözleşmeli personel alınacaktır ve deneme süresi iki ay'dır.
Personel alımında aranacak genel ve özel şartlar aşağıda belirtilmiştir.
A. ADAYLARDA ARANAN GENEL ŞARTLAR
B. ADAYLARDA ARANAN ÖZEL ŞARTLAR
C. BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER.
Not: Belgeler, mülakattan önce istenecek olup belgelerin teslimi esnasında asıllarının veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi gerekmektedir. İlanda belirtilen şartları taşımayan adayların evrakları teslim alınmayacaktır. Belgelerini teslim etmeyen adaylar mülakat listesine giremeyecek ve eksik belge ile başvuru kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.
D. SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
1- Başvurular 29/01/2021 ve 05.02.2021 tarihleri arasında online olarak Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü SYDV personel alım ilanlarısekmesinden(https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/Login.aspx?ReturnUrl=%2f) yapılacaktır.
2-Online başvurusunu tamamlayan adaylar başvuru için istenen belgeleri 09/02/2021 tarihi mesai bitimine kadar (16:00) Vakfımız Başkanlığına elden ya da posta yoluyla teslim etmek zorundadır. Bu tarihten sonra evrak teslim alınmayacaktır.
3-Başvurular arasından, işe alınacak toplam personel sayısının 5 katı kadar aday KPSS puanına göre sıralanıp (yüksek puandan düşük puana doğru) mülakata alınacaktır.
4-Gerekli şartları taşıyan adaylar 10/02/2021 tarihinde Bayat Kaymakamlığı resmi web sitesinde (www.bayat.gov.tr) ilan edilecektir. Adaylara ayrıca herhangi bir bilgilendirme yapılmayacaktır.
5-Mülakat 11/02/2021 tarihinde saat 13.30’da yapılacaktır.
6-Mülakat Bayat Kaymakamlık Makamında yapılacaktır.
E. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARIN DUYURULMASI VE
SÖZLEŞME İMZALANMASI
1-Adayların evrakları üzerinde yapılan kontrollerde belirtilen unvan için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar mülakata çağrılmayacaktır.
2-Mülakatta adaylar;
3-Mülakat sonunda atanmaya hak kazanan adayın ismi www.bayat.gov.tr adresinde ilan edilecek ve ayrıca mülakat sonucunu kazananın adresine gerekli tebligat yapılmayacaktır.
4-Atanmaya hak kazanan adayın, sonucun tebliğinden itibaren 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Bayat Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na şahsen teslim etmesi gerekmektedir.
5-Mülakatı kazanan adayın yanlış beyan vermesi veya aranılan şartları taşımadığının sonradan anlaşılması, ayrıca istenilen belgeleri süresi içinde teslim edememesi durumunda aday ile sözleşme imzalanmayacaktır.
F.MÜLAKAT KONULARI
- İstihdam edilecek olan Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ile Büro Görevlisi Vakfımızın Özel Hukuk Tüzel Kişiliğine haiz bir kurum olması sebebiyle, 4857 sayılı İş Kanununa göre işçi statüsünde Belirsiz Süreli Sözleşme yapılacaktır.
- Çalışma saatleri hafta içi 08:30-17:30 saatleri arasında günlük 8 saat olmak üzere haftalık toplam 40 saattir. İşin deneme süresi 2 ay olup, Vakıf Mütevelli Heyetince işe uygun görülmemesi durumunda sözleşme feshedilebilir.
- Vakıf mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve işe başlangıç tarihini belirlemekte serbesttir.
İLANEN DUYURULUR 29/01/2021
İLETİŞİM
Bayat Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Hürriyet Mahallesi Şehit Bahadır Özenç Caddesi
No:4/D 03780 Bayat/AFYONKARAHİSAR
Tel:(272) 4912118 Web: www.bayat.gov.tr
e-posta: bayatsydv@gmail.com
Ömer TEKEŞ
Kaymakam
Vakıf Başkanı
BAYAT SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI BAŞKANLIĞI
“Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ve Büro Görevlisi” Alım İlanı
Bayat Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığına aşağıda belirtilen niteliklerde Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 16.02.2012 tarih ve 2012/1 sayılı kararı ile 16.04.2012 tarihinde yürürlüğe konulan ve 24.12.2013 tarih ve 2013/9 sayılı Fon Kurulu Kararı ile SYD Vakıflarında çalışacak personelin niteliklerini belirleyen “Norm Kadro Standartları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 sayılı İş Yasası uyarınca aşağıdaki esaslar dahilinde istihdam edilmek üzere bir adet “Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi” ve bir adet ‘’büro görevlisi’’ünvanlarında iki adet sözleşmeli personel alınacaktır ve deneme süresi iki ay'dır.
Personel alımında aranacak genel ve özel şartlar aşağıda belirtilmiştir.
A. ADAYLARDA ARANAN GENEL ŞARTLAR
B. ADAYLARDA ARANAN ÖZEL ŞARTLAR
C. BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER.
Not: Belgeler, mülakattan önce istenecek olup belgelerin teslimi esnasında asıllarının veya noter tasdikli suretlerinin gösterilmesi gerekmektedir. İlanda belirtilen şartları taşımayan adayların evrakları teslim alınmayacaktır. Belgelerini teslim etmeyen adaylar mülakat listesine giremeyecek ve eksik belge ile başvuru kabul edilmeyecektir. Teslim edilen belgeler hiçbir surette iade edilmeyecektir.
D. SINAVA BAŞVURU VE SINAVA İLİŞKİN BİLGİLER
1- Başvurular 29/01/2021 ve 05.02.2021 tarihleri arasında online olarak Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü SYDV personel alım ilanlarısekmesinden(https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/Login.aspx?ReturnUrl=%2f) yapılacaktır.
2-Online başvurusunu tamamlayan adaylar başvuru için istenen belgeleri 09/02/2021 tarihi mesai bitimine kadar (16:00) Vakfımız Başkanlığına elden ya da posta yoluyla teslim etmek zorundadır. Bu tarihten sonra evrak teslim alınmayacaktır.
3-Başvurular arasından, işe alınacak toplam personel sayısının 5 katı kadar aday KPSS puanına göre sıralanıp (yüksek puandan düşük puana doğru) mülakata alınacaktır.
4-Gerekli şartları taşıyan adaylar 10/02/2021 tarihinde Bayat Kaymakamlığı resmi web sitesinde (www.bayat.gov.tr) ilan edilecektir. Adaylara ayrıca herhangi bir bilgilendirme yapılmayacaktır.
5-Mülakat 11/02/2021 tarihinde saat 13.30’da yapılacaktır.
6-Mülakat Bayat Kaymakamlık Makamında yapılacaktır.
E. BAŞVURULARIN DEĞERLENDİRİLMESİ, SONUÇLARIN DUYURULMASI VE
SÖZLEŞME İMZALANMASI
1-Adayların evrakları üzerinde yapılan kontrollerde belirtilen unvan için şartları uygun olmayan ya da yanlış beyan verdiği tespit edilen adaylar mülakata çağrılmayacaktır.
2-Mülakatta adaylar;
3-Mülakat sonunda atanmaya hak kazanan adayın ismi www.bayat.gov.tr adresinde ilan edilecek ve ayrıca mülakat sonucunu kazananın adresine gerekli tebligat yapılmayacaktır.
4-Atanmaya hak kazanan adayın, sonucun tebliğinden itibaren 5 gün içerisinde istenilen belgeleri tamamlayarak, Bayat Kaymakamlığı Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı’na şahsen teslim etmesi gerekmektedir.
5-Mülakatı kazanan adayın yanlış beyan vermesi veya aranılan şartları taşımadığının sonradan anlaşılması, ayrıca istenilen belgeleri süresi içinde teslim edememesi durumunda aday ile sözleşme imzalanmayacaktır.
F.MÜLAKAT KONULARI
- İstihdam edilecek olan Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ile Büro Görevlisi Vakfımızın Özel Hukuk Tüzel Kişiliğine haiz bir kurum olması sebebiyle, 4857 sayılı İş Kanununa göre işçi statüsünde Belirsiz Süreli Sözleşme yapılacaktır.
- Çalışma saatleri hafta içi 08:30-17:30 saatleri arasında günlük 8 saat olmak üzere haftalık toplam 40 saattir. İşin deneme süresi 2 ay olup, Vakıf Mütevelli Heyetince işe uygun görülmemesi durumunda sözleşme feshedilebilir.
- Vakıf mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve işe başlangıç tarihini belirlemekte serbesttir.
İLANEN DUYURULUR 29/01/2021
İLETİŞİM
Bayat Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
Hürriyet Mahallesi Şehit Bahadır Özenç Caddesi
No:4/D 03780 Bayat/AFYONKARAHİSAR
Tel:(272) 4912118 Web: www.bayat.gov.tr
e-posta: bayatsydv@gmail.com
Ömer TEKEŞ
Kaymakam
Vakıf Başkanı